Telefoane digitale Alcatel-Lucent Premium DeskPhonesAwarded 2014 TMC Communications Solutions Product of the Year ...
[ detalii ]


Telefoanele digitale Alcatel Reflexe sunt dupa cum spune producatorul "user friendly", adica sunt concepute sa usureze munca utilizatorului ...
[ detalii ]
Diferentiindu-se net de echipamentele produse de alte companii, telefoanele digitale Reflex sunt conectate ...
[ detalii ]




WELL Service Comtel
Sos Mihai Bravu nr. 172, Sect.2
Bucuresti

Tel:  031 425 55 45
        072 236 94 82

Fax: 031 425 55 45
E-mail: web@wellservice.ro

CIF RO14044392
Nr.ord.reg.com.: J40/6594/2001
Banca Transilvania Bucur Obor
IBAN: RO85BTRL04401202832922XX


Centrale telefonice    |    Alcatel OmniPCX Office    |    OmniPCX Enterprise
Alcatel OmniPCX Enterprise

Concernul francez Alcatel a lansat de curand un nou produs pe piata telecomunicatiilor. Este vorba despre sistemul OmniPCX Enterprise, solutia ce ofera raspunsul la nevoile de dezvoltare actuala sau viitoare impuse de cerintele de comunicatie in permanenta schimbare.

OmniPCX Enterprise este succesorul lui OmniPCX 4400, centrala telefonica cea mai bine vanduta din lume. Premiile castigate de aceasta noua versiune o catalogheaza drept "cel mai puternic sistem de comunicatii din lume".

OmniPCX Enterprise (OXE) este un sistem integrat, utilizand cele mai noi standarde in telecomunicatii. Sistemul functioneaza pe orice tip de arhitectura de retea prezenta sau viitoare constituindu-se in platforma ideala pentru o intreprindere care utilizeaza comunicatii VoIP (Voice over IP). Solutia este conceputa pentru utilizarea pe termen lung, cu posibilitatea up-gradarii la noi cerinte. OmniPCX Enterprise ruleaza pe Linux, oferind posibiliatea comunicarii multimedia: voce, date, video. OXE beneficiaza de un mecanism redundant ce confera intregului sistem fiabilitate si robustete, maximizand timpul de functionare al echipamentului.

Facilitatile de securitate sunt la acest model de centrala telefonica corespunzatoare celor mai inalte exigente. Protocoale foarte puternice de criptare protejeaza comunicatia si managementul sistemului. Utilizatorii acestui sistem au posibilitatea sa-si interconecteze PC-ul cu terminalul telefonic si sa utilizeze in mod interactiv bazele de date precum si alte aplicatii software (Microsoft Office, Lotus Notes) in timpul convorbirilor telefonice.

"Arhitectura revolutionara bazata pe un nucleu IP furnizeaza sistemului flexibilitate si creaza economii importante clientilor datorita convergentei native voce-date. Beneficiind de un sistem de securitate foarte puternic, Alcatel OmniPCX Enterprise este solutia potrivita pentru nevoile companiilor medii si mari", este de parere Liviu Nistoran, Directorul General al Net Com.

Prin intermediul solutiei de contact center, Alcatel Omni PCX Enterprise ofera posibilitatea interactiunii cu clientii prin mijloacele lor preferate de comunicare:
- e-mail
- mesaje instante
- prin Web cu sau fara asocierea serviciului de VoIP
- prin voce sau fax

Intrucat se bazeaza pe noul protocol SIP (Session Initiation Protocol), Alcatel OmniPCX Enterprise este cea mai avansata solutie pentru comunicatii IP disponibila la ora actuala in lume si reprezinta varful de lance al solutiilor de telefonie multimedia de maine bazate pe Internet, avand implementate solutii inovative precum solutia de mobilitate integrata, aplicatia software Web-phone, solutia usor de utilizat de contact center ca si mecanismele native complexe de conectare in retele.
 







© 2007-2019 Well Service
Home        Clienti        Centrale        Telefoane        Cablari        Contact      GDPR     Link-uri